PLAY PODCASTS
“Si tenim prous inscrits, és possible que la Universitat de Perpinyà mantingui el màster de català" - Alà Baylac, APLEC

“Si tenim prous inscrits, és possible que la Universitat de Perpinyà mantingui el màster de català" - Alà Baylac, APLEC

Ràdio Arrels · Ràdio Arrels

March 27, 20266m 8s

Audio is streamed directly from the publisher (anchor.fm) as published in their RSS feed. Play Podcasts does not host this file. Rights-holders can request removal through the copyright & takedown page.

Show Notes

La Universitat de Perpinyà ha comunicat aquesta setmana el tancament de cara al curs vinent del màster d'Estudis Catalans i Transfronterers. El professor a l’Institut Franco-Català Transfronterer i president de l’Associació per l’Ensenyament del Català (APLEC) Alà Baylac-Ferrer qualifica la decisió de la Universitat com a “errònia” i ho considera una mala estratègia pel centre i de cara a les relacions transfrontereres.