
RESUM 2025 - El moviment “Bloquem-ho tot” a Catalunya Nord
Ràdio Arrels · Ràdio Arrels
Audio is streamed directly from the publisher (anchor.fm) as published in their RSS feed. Play Podcasts does not host this file. Rights-holders can request removal through the copyright & takedown page.
Show Notes
El mes de setembre d’aquest 2025 ha estat marcat per unes fortes mobilitzacions a Catalunya Nord i a tot l’Estat francès. Es tractava de la resposta a una sèrie de retallades plantejades per l'antic govern Bayrou. Al nostre país hi va haver manifestacions al centre de Perpinyà i protestes als instituts i en diverses empreses. Tot i això, els intents de tallar l’A9 no van funcionar com els manifestants volien.
El Miquel Martínez Vila va entrevistar l’Aurélie Guerrero, membre de la comissió executiva de la CGT 66 un dels sindicats impulsors d’aquest moviment, abans del primer dia de mobilitzacions el 10 de setembre.