
L’exbatlle de Perpinyà, Joan Pau Alduy, analitza l'elecció de Louis Aliot a Perpinyà
Ràdio Arrels · Ràdio Arrels
Audio is streamed directly from the publisher (anchor.fm) as published in their RSS feed. Play Podcasts does not host this file. Rights-holders can request removal through the copyright & takedown page.
Show Notes
Tristesa, amargor i autèntica ràbia. Així descriu Joan-Pau Alduy els sentiments que va sentir al moment de conèixer els resultats de la segona volta de les eleccions municipals de Perpinyà.
Segons ell, si estem en aquesta situació és per una sèrie d’errors que s’hagessin pogut evitar. Alduy considera que Jean-Marc Pujol no s’havia de tornar a presentar: «Quan Jean-Marc Pujol ha dit «seré a les pròximes eleccions», ha fet de Louis Aliot el vot útil».
També lamenta que no s’hagi aconseguit formar llistes d’unió que hagessin permès fer un front republicà. Per Joan-Pau Alduy és «tota la classe política de dreta, del centre i d’esquerres que té responsabilitat d’aquest fracàs».