
L’associació Vélo en Têt reclama a l’ajuntament de Cabestany millores pels ciclistes - Lanza Bertucci-Domergue
Ràdio Arrels · Ràdio Arrels
Audio is streamed directly from the publisher (anchor.fm) as published in their RSS feed. Play Podcasts does not host this file. Rights-holders can request removal through the copyright & takedown page.
Show Notes
L’associació de ciclistes Vélo en Têt reclama a l’Ajuntament de Cabestany que faci una aposta ferma per la mobilitat sostenible, construint infraestructures útils per als ciclistes. Aquesta associació explica que els carrils bici actuals no estan sempre connectats ni separats del trànsit automobilístic, cosa que fa més perillós anar en bicicleta i desincentiva aquesta pràctica.
Tot i que ja fa dos anys que negocien, Vélo en Têt considera que aquesta municipalitat rossellonesa no ha avançat prou i demana que reverteixi aquesta situació. El cas de Cabestany no és diferent del de la resta de pobles de la plana, però des de l’associació expliquen que va ser un grup de veïns d’aquest vilatge qui els va anar a cercar per iniciar aquestes negociacions.