
“La loi duplomb és una aberració ecològica, sanitària i agronòmica” Eloi Grau, Confederació Pagesa
Ràdio Arrels · Ràdio Arrels
July 25, 202513m 1s
Audio is streamed directly from the publisher (anchor.fm) as published in their RSS feed. Play Podcasts does not host this file. Rights-holders can request removal through the copyright & takedown page.
Show Notes
L’assemblea nacional francesa està tramitant una nova llei agrícola, coneguda com a llei Duplomb, que permetrà reintroduir l’ús d’un pesticida cancerigen i facilitarà la creació de grans reserves d’aigua per poder regar. Aquesta proposta ha indignat a partits, col·lectius ecologistes i associacions de malalts de càncer, que consideren que és una llei perillosa i errònia, cosa que comparteixen els gairebé dos milions de ciutadans que han signat una petició contra aquesta llei.