
La fotògrafa Isabelle Banco exposa a la XV Biennal d'Olot
Ràdio Arrels · Ràdio Arrels
August 2, 20246m 39s
Audio is streamed directly from the publisher (anchor.fm) as published in their RSS feed. Play Podcasts does not host this file. Rights-holders can request removal through the copyright & takedown page.
Show Notes
La prestigiosa Biennal de fotografia d’Olot, que festa els seus 30 anys, tindrà lloc del 2 al 31 d’agost. Una temporada durant la qual la fotografia envairà la ciutat! Entre altres exposicions situades en els llocs emblemàtics de la ciutat, podrem veure: “El somni del Rayon Vert”, el treball de la fotògrafa perpinyanenca Isabelle Banco, realitzat a Cervera amb una ballarina.