PLAY PODCASTS
Joan-Pau Ortiz, president de la Confederació dels sindicats de metges valora el segon confinament

Joan-Pau Ortiz, president de la Confederació dels sindicats de metges valora el segon confinament

Ràdio Arrels · Ràdio Arrels

October 30, 202015m 56s

Audio is streamed directly from the publisher (anchor.fm) as published in their RSS feed. Play Podcasts does not host this file. Rights-holders can request removal through the copyright & takedown page.

Show Notes

Joan-Pau Ortiz, el president de la Confederació dels sindicats de metges de l’estat francès, valora les mesures preses en aquest segon confinament. Unes mesures que només podran ser veritablement eficaces si s'apliquen correctament.
Mentrestant els serveis sanitaris s'organitzen. Per evitar una saturació del servei hospitaler de Perpinyà, ara també s’envien malalts de la Covid-19 en altres establiments de salut com clíniques privades o els centres de cures, de seguiment i de readaptació. Els casos més greus aniran al servei de reanimació de l’Hospital de Perpinyà i a la clínica Sant Pere.