PLAY PODCASTS
JOAN-PAU ORTIZ president de la confederació de sindicats de metges valora el tercer confinament

JOAN-PAU ORTIZ president de la confederació de sindicats de metges valora el tercer confinament

Ràdio Arrels · Ràdio Arrels

April 2, 202112m 45s

Audio is streamed directly from the publisher (anchor.fm) as published in their RSS feed. Play Podcasts does not host this file. Rights-holders can request removal through the copyright & takedown page.

Show Notes

Joan-Pau Ortiz, president de la confederació de sindicats de metges de l’estat francès, considera que amb la progressió de les xifres de l’epidèmia de Covid-19, l'única solució, la darrera solució era de fer un confinament. Amb un matís tanmateix, tant com la situació ho permet, calia fer un confinament, lleuger, per assegurar-se de l'acceptació de les mesures per la població, amb l’objectiu de fer baixar la pressió sobre el sistema sanitari.
Per Joan-Pau Ortiz, el més important, i el repte que cal guanyar en les properes 4 a 6 setmanes, és el de la vacunació.