
Jean Yves Barrere, gerent del càmping municipal de Santa Maria, satisfet per la temporada d’estiu.
Ràdio Arrels · Ràdio Arrels
August 30, 20217m 57s
Audio is streamed directly from the publisher (anchor.fm) as published in their RSS feed. Play Podcasts does not host this file. Rights-holders can request removal through the copyright & takedown page.
Show Notes
Els turistes no han dubtat en venir en terres nord-catalanes aquest estiu. Malgrat tenir una situació sanitària de les pitjors de tot l’estat, els allotjaments turístics han fet una bona temporada. És el cas al càmping municipal de Santa Maria que ha estat ple tant al juliol com a l’agost. De moment les reserves deixen preveure una bona freqüentació fins a principis d’octubre.