
Hervé Pi i Albertí comenta la participació nord-catalana a l'11 de setembre
Ràdio Arrels · Ràdio Arrels
September 5, 20259m 18s
Audio is streamed directly from the publisher (anchor.fm) as published in their RSS feed. Play Podcasts does not host this file. Rights-holders can request removal through the copyright & takedown page.
Show Notes
Com cada any, desenes de nord-catalans participaran en les manifestacions de la Diada de l’11 de setembre a Catalunya Sud. Hervé Pi subratlla que la participació és una mostra de suport a la independència de Catalunya. “Catalunya necessita ser independent per trobar la seva llibertat i força”. Hervé Pi i Albertí, coordinador de la Territorial Nord-Catalana de l’ANC.