PLAY PODCASTS
El doctor Joan-Pau Ortiz explica que allargar un mes el confinament era indispensable

El doctor Joan-Pau Ortiz explica que allargar un mes el confinament era indispensable

Ràdio Arrels · Ràdio Arrels

April 16, 202013m 47s

Audio is streamed directly from the publisher (anchor.fm) as published in their RSS feed. Play Podcasts does not host this file. Rights-holders can request removal through the copyright & takedown page.

Show Notes

Segons el doctor Joan-Pau Ortiz, President de la Confederació de sindicats de metges de l'estat francès, “si no ens quedem confinats un mes més, tindrem el problema de sempre que és un segon pic de la malaltia. Un segon pic en aquests moments tindria conseqüències dramàtiques perquè no ho podríem assumir. Continuar a ser confinats durant un mes és indispensable”.
L'afirmació és clara i rotunda, un segon pic significaria una nova onada d'hospitalitzacions i els serveis hospitalers no ho podrien suportar.