PLAY PODCASTS
Bloquem-ho tot! Manifestants de Catalunya Nord surten al carrer contra les retallades - Aurelie Guerrero, CGT

Bloquem-ho tot! Manifestants de Catalunya Nord surten al carrer contra les retallades - Aurelie Guerrero, CGT

Ràdio Arrels · Ràdio Arrels

September 9, 20255m 12s

Audio is streamed directly from the publisher (anchor.fm) as published in their RSS feed. Play Podcasts does not host this file. Rights-holders can request removal through the copyright & takedown page.

Show Notes

Jornada de mobilitzacions aquest 10 de setembre a Catalunya Nord i a tot l’estat francès en contra de les retallades plantejades pel ja dimitit govern Bayrou. Les accions al país català se centren als talls de la A9-AP7 i a la manifestació al centre de Perpinyà, tot i que també hi ha hagut accions als instituts i a diferents empreses. Per la CGT, un dels sindicats que acompanya aquesta mobilització social, la jornada d’avui és la prèvia a les mobilitzacions del 18 de setembre, convocades per la intersindical.