PLAY PODCASTS
’Antonio Martin, de l’Oficina de Turisme dels Angles, explica que la freqüentació turística va creixent al Capcir

’Antonio Martin, de l’Oficina de Turisme dels Angles, explica que la freqüentació turística va creixent al Capcir

Ràdio Arrels · Ràdio Arrels

July 10, 20207m 42s

Audio is streamed directly from the publisher (anchor.fm) as published in their RSS feed. Play Podcasts does not host this file. Rights-holders can request removal through the copyright & takedown page.

Show Notes

Després de mesos funcionant a marxa lenta, la vida torna al Capcir amb l’obertura de comerços i d’espais turístics.
Ara fa un poc més d’una setmana que els carrers es veuen un poc més plens i l’activitat està creixent. Els comerços han patit de l’absència de turistes per culpa del tancament de fronteres.
L’estació d’esquí va tancar un mes abans del previst, i per aquest estiu moltes activitats s’han suspès com ara la diada castellera.
Des de la reobertura del pas fronterer de la Cerdanya els sud-catalans han tornat a trobar el camí del Capcir. Amb les vacances escolars s’espera un increment de freqüentació de la comarca, tant als restaurants, com els hotels o als càmpings.Per posar un exemple, el càmping de Matamala té totes les reserves completes pel mes d’agost.