
Antoni Glory explica les etapes de la caminada per la reobertura del tren Vilafranca Perpinyà
Ràdio Arrels · Ràdio Arrels
September 19, 20197m 54s
Audio is streamed directly from the publisher (anchor.fm) as published in their RSS feed. Play Podcasts does not host this file. Rights-holders can request removal through the copyright & takedown page.
Show Notes
El col·lectiu «train en têt» que ha iniciat una campanya des de fa gairebé 2 anys, per demanar la reobertura de la línia de tren Vilafranca de Conflent-Perpinya, començarà avui una sèrie de mobilitzacions.
Les mobilitzacions començaran avui amb una caminada sobre les vies del tren entre Vilafranca i Perpinyà. Hi haurà tres etapes a aquesta caminada.
Dijous 19 de setembre: Sortida a les 17h de l’estació de tren de Vilafranca de Conflent fins a Prada.
Divendres 20 de setembre: Sortida de Prada a les 8h per anar fins a Illa de Tet.
Dissabte: Sortida de Millars a 7h45 per anar fins al Soler i acabar cap a les 10h.
A les 11h s’espera tots els manifestants a la plaça Salvador Dali a Perpinyà per una conferència de premsa. A les 12h la manifestació continuarà a l’estació de tren de Perpinyà.
Les persones interessades se poden inscriure a [email protected] o al 06.14.81.92.67
o simplement incorporar-se en qualsevol moment a la caminada.
S’espera el suport dels polítics i dels representants de la societat civil.