PLAY PODCASTS
Antoni Glory explica les etapes de la caminada per la reobertura del tren Vilafranca Perpinyà

Antoni Glory explica les etapes de la caminada per la reobertura del tren Vilafranca Perpinyà

Ràdio Arrels · Ràdio Arrels

September 19, 20197m 54s

Audio is streamed directly from the publisher (anchor.fm) as published in their RSS feed. Play Podcasts does not host this file. Rights-holders can request removal through the copyright & takedown page.

Show Notes

El col·lectiu «train en têt» que ha iniciat una campanya des de fa gairebé 2 anys, per demanar la reobertura de la línia de tren Vilafranca de Conflent-Perpinya, començarà avui una sèrie de mobilitzacions. Les mobilitzacions començaran avui amb una caminada sobre les vies del tren entre Vilafranca i Perpinyà. Hi haurà tres etapes a aquesta caminada. Dijous 19 de setembre: Sortida a les 17h de l’estació de tren de Vilafranca de Conflent fins a Prada. Divendres 20 de setembre: Sortida de Prada a les 8h per anar fins a Illa de Tet. Dissabte: Sortida de Millars a 7h45 per anar fins al Soler i acabar cap a les 10h. A les 11h s’espera tots els manifestants a la plaça Salvador Dali a Perpinyà per una conferència de premsa. A les 12h la manifestació continuarà a l’estació de tren de Perpinyà. Les persones interessades se poden inscriure a [email protected] o al 06.14.81.92.67 o simplement incorporar-se en qualsevol moment a la caminada. S’espera el suport dels polítics i dels representants de la societat civil.