PLAY PODCASTS
Alà Baylac, de l'APLEC parla de la manifestació de dissabte a Perpinyà, per l'ensenyament de les llengues

Alà Baylac, de l'APLEC parla de la manifestació de dissabte a Perpinyà, per l'ensenyament de les llengues

Ràdio Arrels · Ràdio Arrels

November 29, 201912m 16s

Audio is streamed directly from the publisher (anchor.fm) as published in their RSS feed. Play Podcasts does not host this file. Rights-holders can request removal through the copyright & takedown page.

Show Notes

Aquest dissabte a les 11h l’APLEC convoca una concentració a les portes de la Prefectura de Perpinyà en el mateix moment en què a París, davant del Ministeri de l’Éducation Nationale, tindrà lloc la manifestació ‘Pour que vivent nos langues’. Aquesta mobilització, que és una iniciativa de diverses associacions en defensa de les llengües dites regionals, la FLAREP (Féderation pour les langues régionales dans l’Enseignement Public) i alguns diputats com el bretó Paul Molac i el cors François Alfonsi, reclamarà respecte i suport a totes les modalitats d’ensenyament d’aquestes llengües arreu de l’Estat i comptarà amb la presència d’una delegació nord-catalana que es desplaçarà a París.