
Season 1 · Episode 2
'Golf de grote 'winnaar' in coronatijd?' - #2
Podje Golf · GOLF.NL
October 15, 202029m 46s
Audio is streamed directly from the publisher (anchor.fm) as published in their RSS feed. Play Podcasts does not host this file. Rights-holders can request removal through the copyright & takedown page.
Show Notes
Golf is populair in tijden van corona. In de tweede Podje Golf praten Gerard Louter en Sietse Herrema met Jeroen Stevens, de directeur van de Koninklijke Nederlandse Golf Federatie, over de opleving van golf. Is deze 'hype' tijdelijk? Naast de resultaten van Anne van Dam en Joost Luiten praten de heren ook nog over de eerste golfles van Gerard en wordt er gebeld met de columniste van Podje Golf: Ibtihal Jadib.