PLAY PODCASTS
Anne in Tokio: 'Super om hier te spelen!' | Ronde 1 - Olympische Spelen | #ZeSlaatVanHierTotTokio ⛳🥇
Season 1 · Episode 23

Anne in Tokio: 'Super om hier te spelen!' | Ronde 1 - Olympische Spelen | #ZeSlaatVanHierTotTokio ⛳🥇

Podje Golf · GOLF.NL

August 4, 202117m 27s

Audio is streamed directly from the publisher (anchor.fm) as published in their RSS feed. Play Podcasts does not host this file. Rights-holders can request removal through the copyright & takedown page.

Show Notes

Podje Golf staat deze week in het teken van Anne van Dam en de Olympische Spelen. In deze eerste Olympische show praten Gerard Louter en Sietse Herrema over de eerste ronde van Anne van Dam op Kasumigaseki Country Club. Wat vond Van Dam zelf van haar eerste ronde en de Olympische ervaring? Ragnar Niemeijer van de NOS sprak met haar. De mannen van Podje Golf spraken ook met Maarten Lafeber. Abonneer je en mis niks en doe mee met de dagelijkse prijsvraag en win een van de door Anne gesigneerde golfballen!